2016. augusztus 29., hétfő

Pdf-es könyvek

Heti posztunkat,  a Pdf-es könyveket folytatom

A hét témája: LOL-os könyvek

1. Szívzűrterápia strébereknek-Letöltés


2. Toplistás szerelem-Letöltés



3. Titkok és exek éjszakája-Letöltés


4: Itt a vége, Lúzer véle-Letötlés


5. Cinder és Ella-Letötlés


6. Vakrandi a végzettel-Letöltés


7. Az ég földig ér-Letöltés


8. Kivédhetetlen szerelem- Letöltés


9. Láthatósági mellény lúzereknek-Letötlés


10. Rocksztárt kaptam karácsonyra-Letöltés


10+1. Segítség Youtube sztár lettem- Letötlés

13 megjegyzés:

  1. Köszi a könyveket :) Esetlen további LOL könyvek?

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Megkerlek szepen titeket, hogy ha valaki be van jelentkezve a konyvindexbe az kuldene nekem egy meghivot ?! Elore is koszonom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia, küldtem, jelezd, ha nem sikerült.

      Törlés
    2. Sziasztok! Valaki nekem is tudna küldeni meghívót a könyvinexbe légyszives erre az emailcímre: pnoemi10@freemail.hu

      Törlés
  6. Sziasztok! Valaki nekem is tudna küldeni meghívót a könyvindexbe légyszives erre az emailcímre:bogyoci222@gmail.com
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Ha valaki tudna nekem küldeni egy meghívót, annak nagyon hálás lennék😊 (nerathkata@gmail.com)

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok! Esetleg nekem is tudna valaki meghívót küldeni, nagyon szépen köszönöm.
    kovacsarlettkata@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szaisztok valaki nekem is tudna küldeni meghivot előre is köszönöm
    Keri12atoth@gmail.com

    VálaszTörlés