2016. szeptember 11., vasárnap

Sütis Book Tag



Sziasztok, Anett vagyok és a mai nap egy érdekes book tagat hoztam, ami kedvenc édességünkről, a sütikről szól. Ha felkeltette az érdeklődésedet, akkor tarts velem!
1. Liszt – Egy könyv, ami nehézkesen indult, de a végére izgalmassá válik
Leányrablás Budapesten: Nos ezzel a könyvvel igen nehezen jöttem ki, de miután megbeszéltük a dolgokat és kibékültünk, nem tudtunk egymás nélkül lenni!:D


2. Margarin – Egy könyv, aminek nagyon jó a tartalma fülszövege)
Legenda: Engem nagyon megfogott, rejtélyes és érdekes, de hála Istennek, nem csak a fülszövege volt lehengerlő.

3. Tojás – Egy könyv, amiről azt hitted nem fog tetszeni, de végül mégis
Lángra lobbant nyár: Na ezzel voltam úgy, hogy áááh a tartalma annyira nem fogott meg, csak a csodás borító. Hogy én megkora balfék voltam, hogy ezt gondoltam. A nyár legjobb olvasmánya!


4. Cukor – Egy édes könyv
A csábíás 9 szabálya: A világ legjobb könyve, nem tudom tovább ragozni. Ennél jobb könyvet életemben nem olvastam. Ez a történet egy drog, nem tudsz leszokni róla!



5. Máz – Egy könyv, amibe szerinted minden benne van, ami egy jó könyvhöz kell
Pokoli szerkezetek: Romantika, csavar, izgalom, harc, történelem, barátság, hit, egy kis bánat...... kell ennél több egy könyvben?




6. Porcukor – Egy könyvsorozat, ami fel tud dobni, amikor szomorú vagy
Wallflowers sorozat: Rengeteg édes történet, ami mindig mosolyt csal az arcomra és ez volt az egyetlen sorozat, ami rávett, hogy olvassam el a megmaradt részeket angolul. És milyen jól tettem!



7. Cseresznye a torta tetejére – A kedvenc könyved ebben az évben
Toplistás szerelem:  Az év legjobb könyve számomra, annyira vicces, hogy a pisilés kerülget, úgy fogsz kacagni rajta és, hogy mennyire valódiak a karakterek. Fantasztikus, mint egy fincsi torta!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése