2017. április 24., hétfő

Csokis Book Tag

Sziasztok! Lorina vagyok és ma egy igazán ínycsiklandozó book tag kérdéseit fogom megválaszolni. Ha van kedvetek csináljátok meg ti is. :D

1.Tejcsokoládé – egy népszerű könyv, amit nagyon el akarsz olvasni: Diana Gabaldon: Outlander: Hatalmas népszerűségnek örvend itthon és külföldön is.

2.Étcsokoládé – egy sötét témájú könyv: Rick Jansey: Végtelen tenger: Ez abszolút megfelel ennek a kritériumnak, hiszen a Földnek hamarosan, sőt ha azt nézzük már befellegzett és  kevés túlélő maradt, akik próbálnak egy újabb napot túlélni.

3.Fehér csokoládé – egy vidám könyv: Gail Carriger: Lélektelen: Egy nagyon vidám, humor történet a 19. századi Londonban ahol a természetfeletti lények már nem számítanak újdonságnak.

4.Csokoládé, aminek karamell van a közepén – egy könyv, ami ellágyított: Jandy Nelson: Neked adom a napot: Egy érzelmi hullámvasútra tett. Hol sírtam, hol nevettem.

5.Oreo – egy könyv, amiért megőrülsz: Túl sok van nehéz választani, de Sarah J. Maas: Árnyak királynője: Az írónő mindig magasabbra és magasabbra teszi a mércét, ami meglátszik a rajongó táborát tekintve.

6.Ostyamentes Kit Kat – egy könyv, ami meglepett téged: Böszörményi Gyula: Leányrablás Budapesten: Soha nem gondoltam volna, hogy ennyire imádni fogom és az egyik kedvenc sorozatom lesz. Komolyan.

7.Forrócsokoládé tejszínhabbal és pillecukorral – egy könyv, amit bármikor újraolvasol (comfort read): Susan Ee: Angelfall: Szerintem ezt a könyvet olvastam el a legtöbbször a saját kis könyvtáramból.

8.Bonbon – egy sorozat, aminek olyan tulajdonságai vannak, amiket sokféle olvasó szerethet: Cassandra Clare: Pokoli szerkezetek: Ebben aztán minden van. Egy kis történelem, fantasy, szerelem, barátság, humor...Kell ennél több?! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése