2017. május 12., péntek

~Érdekes könyves tények rólam~

Sziasztok! Lorina vagyok és úgy döntöttem egy kicsit rendhagyóbb posztot írok. Megosztok veletek 15 érdekes könyvekkel kapcsolatos tényt magamról. Ha gondoljátok ti is csináljátok meg bátran és írjátok le nekünk. :)


1. Nem szoktam végigolvasni egy könyvnek a fülszövegét, mert valamikor túl sok információt tartalmaz a könyvvel kapcsolatban. Helyette inkább moly-on keresek rá, hogy milyen véleménnyel vannak róla.

2. Nem szoktam enni olvasás közben, mert félek, hogy a könyv maradandó károsodást fog szenvedni és azt nem bírnám elviselni.

3.Lefekvés előtt szeretek a legjobban olvasni a pihe puha ágyikómban, aminek sajnos az a hátránya, hogy éjszakai bagoly vagyok olykor és már csak azt veszem észre, hogy alig látom a lapokat.

4. 2 éve lettem az olvasás és a könyvek megszállottja és ekkor fedeztem fel a YouTube azt a részét, ahol a booktuberek vannak. Addig soha életemben nem is hallottam róluk, de szerintem még most sem olyan felkapottak, mint a többi fajta videó. Imádok ilyen könyves videókat nézni legyen szó könyvajánlóról, könyv szerzeményekről, vagy tagekről. Jöhetnek minden mennyiségben. :D

5. Mindenféle témájú könyv felé nyitott vagyok. Az mindig a hangulatomtól függ, hogy mit olvasok. Igazi mindenevő vagyok ilyen téren.

6. Imádom rendezgetni a könyvespolcomat. Szerintem havonta 2-szer teljesen átrendezem. Volt már kiadó szerint, ABC sorrendben, témájuk szerint stb. Hatalmas boldogsággal tölt el rendezgetni és "foglalkozni" velük.

7. Sokkal jobban szeretek online rendelni könyveket, mint könyves boltban megvenni, mert így olcsóbb ráadásul több helyen meg tudom nézni hol jön ki jobb árban és még a házat sem kell elhagynom. A könyvesboltba inkább nézelődni járok. Sajnos az is előfordult már velem sokszor, hogy nem volt az a könyv amiért kimondottan bementem és az nagyon idegesítő tud lenni. Ha rendelem sokkal nagyobb a valószínűsége, hogy van belőle készleten, mint a boltban

8. Imádom az új könyvek illatát.


9. Rossz szokásom, hogy egy könyvnek elolvasom a legutolsó oldalát szinte majdnem mindig. Próbáltam már erről leszokni, de még nem jött össze. Sokszor megjártam már így, de úgy látszik az agyam képtelen ilyenkor aktiválni a végtagjaimat, hogy NE MERÉSZELD ELOLVASNI ELŐRE!

10.Nem szeretem ha egy könyv sokáig áll a polcomon olvasatlanul, ezért nem is szoktam úgy vásárolni, hogy megveszek egyszerre 10 könyvet. Inkább körültekintően vásárolok és ennek anyáék is jobban örülnek

11.Szeretek könyvtárba járni. Rengeteg új, idén megjelent könyvet is ki lehet kölcsönözni és ez is egy jó alternatíva arra, ha az ember szeretne egy kicsit spórolni, viszont nem akar lemondani az olvasásról.

12.Van olyan, hogy egyszerre több könyvet olvasok, mert úgy hozza a helyzet, bár ezt nem nagyon szeretem. Nem szoktam összekeverni a történeteket, meg a szereplőket, inkább csak zavar a tudat, hogy hol egyikbe, hol a másikba szellemülök át

13.Szeretek könyvadaptációkat nézni legyen szó filmről, vagy sorozatról. Mindig kíváncsian várom, mit hoznak ki a könyvből és a rendező milyennek álmodtam meg a történet alapján a művet. Természetesen ennek is sok hátulütője van, mert nincs garancia arra, hogy a közönségnek is fog tetszeni, akik úgy nézik, hogy vannak bizonyos elvárásaik a könyv elolvasása után. 

14.  Kicsivel kevesebb mint egy éve kezdtünk el a legjobb barátnőmmel blogolni. Csak úgy kipattant a fejünkből, mi lenne ha mi is megosztanánk a véleményünket a többi könyvmollyal. Nagyon örülök, hogy akkor belevágtunk ebbe a projektbe, mert hihetetlenül jó dolog. Nem utolsó sorban a fogalmazási képességeinket is fejleszti és mindkettőnk számára öröm blogolni és a blogot szerkeszteni, bár az utóbbira visszatérve most kezdünk rájönni, hogyan is kell egy blog stílusát szerkeszteni, változtatni. 

15. Nincs e-könyv olvasóm, de erősen gondolkodom rajta, hogy ajánlatos lenne egy példányt beszereznem. Kis helyen elfér, sok könyv ráfér és ha azt nézzük ár-érték arányban megéri, viszont az igazi kézzel fogható példányokat jobban szeretem olvasni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése