2017. július 14., péntek

Summer Days - Book tag

Sziasztok! Lorina vagyok és ma egy újabb nyári posztot hoztam nektek.
Ha beköszönt a nyár akkor a könyvek is jobban előtérbe kerülnek, hiszen az emberek többsége ilyenkor olvas ( a legtöbbet). Személy szerint nekem is nyáron van a legtöbb időm olvasni. Ma egy nyári book tag kérdéseit fogom megválaszolni. Ha van kedvetek töltsétek ki ti is. ;)


1. Nyáron mindenkinek kicsivel több szabad ideje van, ezért az új könyvek mellett előkerülnek már a régen olvasott regények is, egy kis nosztalgia erejéig. Te melyik könyvet olvastad a legtöbbször?
Ide két könyvet is hoztam. Az Angelfall: Susan Ee-től és a Mielőtt megismertelek Jojo Moyes-től. Nem szoktam egy könyvet 2-szer elolvasni vagy akár többször, de ehhez a két könyvhöz volt pár időszak amikor visszahúzott a szívem.
 2. Ha nyár, akkor kötelező olvasmány, vagy tipikus nyári olvasmányok? Ha már nem jársz iskolában, akkor értelmezd úgy a választ, amikor még iskolába jártál.
Azok a jó kis kötelező olvasmányok.....Nos engem valahogy sosem kötöttek le. A pál utcai fiúk úgy ahogy elolvastam az Egri csillagokat viszont 5-10 oldalanként olvastam és egyszerre 20 oldalnál többet nem bírtam olvasni annyira idegen volt számomra. A kőszívű ember fia viszont eléggé tetszett, bár mindenki óva intett ettől a regénytől. Egy szó mint száz a kötelező olvasmányokkal nem nagyon vagyok kibékülve. Antigoné és a Rómeó és Júlia is viszonylag jó volt.
3. Szerinted tipikusan nyári olvasmány:
Lángra lobbant nyár. Mókás, bájos nyári történet egy utazásról megfűszerezve egy csipet romantikával és csínnyel megfűszerezve. Kötelező nyári olvasmány minden tininek.
4. Ha nyár, akkor szerelem! Kedvenc könyves párosod?
Jelenleg a top kedvencem Rafe és Lia a Fennmaradottak krónikáiból. Imádom őket. 
5. Olvasmányaid alapján, te hova utaznál el legszívesebben nyaralni?
Hmm...Fogós kérdés az tuti hogy a 19 századi Angliába utaznék vissza a legszívesebben, ha valós helyről van szó. Ami a kitalált világot illeti Prythian-t szívesen bebarangolnám mondjuk ahhoz tündérnek kéne lennem, de sebaj. :D
6. Ez lehűt! Mondj egy borzongató könyvet, amit szerettél:
Libba Bray: A látók: Számomra ez eléggé ijesztő volt pár helyen. Figyelmeztetes! Sötétben nem ajánlott olvasni!
7. Ez felpezsdít! Mondj egy érzelmektől túlfűtött, forró szerelmi történetet, amit olvastál.
Sarah MacLean-től Tizenegy botrány egy herceg meghódításához. A 19 századi Londonban játszódik és ez tényleg egy forró, szeszélyes szerelmi történet, olyannyira hogy az már botrányos egy csipetnyi erotikával fűszerezve. 
8. Idén nyáron melyik könyvet viszed magaddal a nyaralásodra?
Már voltam egy kisebb nyaraláson és oda Az aranykalitkát vittem magammal Lucinda Grey-től. Könnyedebb olvasmány volt, bár nekem hiányzott belőle az írónő stílusa és hiányérzetem volt végig. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése