2016. június 14., kedd

The Social Media Book Tag

Sziasztok:)
Ma a The Social Media BookTagat fogom megcsinálni :D
Ennek a könyv tagnak az a lényege, hogy a közösségi oldalakat ( Facebook stb.) könyvekhez fogjuk hasonlítani.

1. Twitter- A legrövidebb kedvenc könyved: Nem igazán szoktam rövid könyveket olvasni, mert abba ( véleményem szerint) összevannak sűrítve a történések, de az eddigi legjobb ilyen rövid könyvem az a Lacey Weatherwood-Crush című regény. Egyszerűen fantasztikus és rendkívül humoros olvasmány :D

2. Facebook- A könyv, amit mindenki rád akart tukmálni: Ez Cassandra Claire- Pokli szerkezetek című trilógia volt. Nagyon élvezetes volt olvasni, hiszen olyan világ tárult a szemem elé, amit öröm volt elképzelni. Fordulatos, kalando és izgalmas trilógia volt, aminek a vége nem annyira tetszett, de egyáltalán nem bántam meg, hogy elolvastam, sőt emiatt a könyv miatt lett a férfi ideálom fekete haj kék szem ;)

3. Tumbrl- Egy könyv amit azelőtt olvastál, mielőtt menő lett: Én két évvel ezelőtt elítéltem azokat, akik olvastak, de ha nincs ez a könyv, akkor én soha nem tértem volna meg az ' Olvasás istenének :P'
Ez a könyv volt Jennifer L. Atmenrtrouttól az Obszidián.

4. Myspace- A könyv, amire nem emlékszel tetszett-e vagy sem: Hát, mivel még nem olvasok olyan régóta :P szerintem nincs ilyen könyv :)

5. Youtube- A könyv, amit remélsz, hogy egyszer megfilmesítik: Marie Lue- Legenda. Mivel a jövőről szól ez a könyv, ha megfilmesítenék, akkor a vásznon nagyon érdekes és különleges világot láthatunk magunk előtt, és ha ezt a könyvet megfilmesítenék elsők között lennék, akik jegyet váltanak rá.

6. Instagram- Egy könyv, aminek annyira szép a borítója, hogy muszáj volt kitenned Instagramra: Ez a könyv On Sai- Apa, randizhatok egy lovaggal? című regény. Rengeteg könyvet kiszoktam tenni Instagramra, de erről igazából semmit nem tudok, mondani, mivel azelőtt raktam ki , hogy elolvastam volna. Elkezdtem, de annyira nem nyűgözött le , ezért inkább abba hagytam. :P

7. Goodreads- A könyv, amit mindenkinek ajánlanál: Nem relytem véka alá, hogy ez a kedvenc könyvem, amiről elemzést is csináltam a blogon. Sarah Maclean- A csábítás 9 szabálya az a könyv, amit ha egyszer elolvasol, egyszerűen nem tudsz lenni nélküle és újra meg újra elfogod olvasni  (higyjetek nekem, én így jártam és még most is így vagyok vele). Mindenkinek meleg szívvel ajánlom ;) :D 

Anett:) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése