2016. június 23., csütörtök

SUMMERTIME MADNESS BOOK TAG

Sziasztok, Anett vagyok és a mai nap a SUMMERTIME MADNESS Könyves Tagat fogom kitölteni.:)

1. Mutass egy nyárias borítójú könyvet!
Nos keresgéltem a kis magánkönyvtáramba és szerintem 
Sarah Dessen- Álom két keréken című könyvnek a borítója kellemes nyári hangulatot teremt. A regényt még nem olvastam, de hamarosan sor kerül erre. :D

2. Válassz egy kitalált helyet, ami tökéletes célállomása lenne a nyári vakációdnak!
 Én igazából nem is egy kitalált helyre mennék, hanem inkább időutaznék és visszamennék a 19. századi Londonba. Ott nagyon szívesen vakációznék.

3. Éppen a nyári vakációdra mész és a repülőgépen ülsz. Egy olyan könyvet akarsz olvasni, ami egész úton kitart. Melyik regényt választanád?
  Igazából a már elkezdett könyvet vinném magammal, de ha választanom kéne, akkor Böszörményi Gyula: Beretva és tőr lenne az.

 4. Nyári szomorúság gyötör – melyik vidám könyvvel csalnál mosolyt az arcodra?
 Sarah Maclean: A csábítás 9 szabálya, a világ legjobb könyve láttán már jobb a kedvem.

 5. Éppen a tengerparton ülsz, teljesen egyedül. Melyik kitalált karakter lenne a tengerparti bébid?
HHmm szerintem az összes könyves férfi főszereplő  jöhet nyugodtan a társaságomat keresni ;).

 
6. A fagyizás mellé kell egy fagyos, menő haver is! Melyik kitalált karakter lenne a legjobb barátod?
A legjobb barátnőmnél nem kell jobb <3 Szeretlek Lori :*

 

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése