2017. március 5., vasárnap

Sarah Andersen képregények

Sziasztok! Anett vagyok, és ma egy új, egy nem könyvekkel kapcsolatos bejegyzést szeretnék csinálni!
 Sok idő eltelt már, hogy utoljára blogbejegyzést írtunk. A suli, tanulás nem igazán engedte, hogy blogoljunk, mivel én a kollégiumban vagyok, nekem nem sok az internet elérésem, így nem igazán tudtam az oldallal foglalkozni. Hétvégente, meg örültem , hogy itthon voltam és úgy a semmittevésnek engedtem át magamat. De most visszatértünk, ötletektől hemzsegve, és remélhetőleg heti rendszerességgel igyekszünk minél többet foglalkozni a mi kis kincsünkkel!
Na de kanyarodjunk vissza a blogbejegyzésre......
Sarah Andersen munkáit nagyon nagyra tartom, hiszen annyira magamat látom a képregényeiben.Ez egy új sorozat lenne, hogy 10 Sarah Andersen által megalkotott rajzot osztanánk meg veletek.
Lássuk is!!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése