2018. április 1., vasárnap

Kresley Cole Poison ​Princess – Méreghercegnő

Sziasztok! Lorina vagyok!
Miről is írhatnék egy könyvekről szóló blogon, ha nem könyvekről?! Ma is egy újabb könyvértékelést hoztam nektek. Remélem élvezetesnek fogjátok találni. 

                                                      

Fülszöveg:
A tizenhat éves Evangeline „Evie” Greene irigylésre méltó életet él – mígnem rémisztő hallucinációi támadnak. Amikor egy apokaliptikus esemény megtizedeli louisianai szülővárosának lakosságát, megölve mindenkit, akit szeret, Evie rájön, hogy a hallucinációk voltaképpen a jövőre vonatkozó látomások voltak – amelyek továbbra sem szűntek meg. Az életéért küzdő és válaszok után kutató lány kénytelen segítséget kérni a lápvidék rossz oldalán élő osztálytársától, Jack Deveaux-tól. De egyedül egyikre sem képes.
A meglehetősen hosszú bűnlajstrommal rendelkező Jack, a maga komisz vigyorával és kirívó viselkedésével, nem olyan fiú, akivel Evie barátkozni szokott. Bár egyszer már gúnyt űzött Evie-ból és mindabból, amit képvisel, Jack most mégis vállalja, hogy megvédi a lányt. Evie tudja, hogy nem bízhat feltétel nélkül a fiúban, de vajon képes lesz neki ellenállni, ha egyszer letörli a képéről azt a komisz vigyort? 
Kiben bízhat Evie?



"Milyen bájos, milyen törékeny."
első mondat

!
Evangeline
!
!
Nagyon sokáig kerülgettem ezt a könyvet. Valahogy úgy éreztem ez nem való nekem, mert tartottam, ismételten a női főszereplőtől.
Sőt az igazat megvallva nem zártam a szívembe Eviet, de nem is volt olyan vészes. Egy elkényeztetett gazdag tini lány, akinek mindene meg van, de ezzel nem kérked igazából meg nem néz le másokat. Egyetlen egy hatalmas probléma van az ételével. Rémálmok és hallucinációk gyötrik. Sokszor nem tudja eldönteni, álmodik-e vagy ez tényleg megtörtént. Az élete egyre kuszább lesz és ezt a barátai is észre veszik, hogy mennyire megváltozott. Alapjáraton tényleg egy kedves lány, és csak újra normális szeretne lenni. Véleményem szerint sokkal több van benne, mint amit eddig láthattunk (ezt a végén is bebizonyította, ezáltal sokat nőtt a szememben. Hamu alatt lapul a tűz, ahogy a mondás tartja). Reménykedem benne, hogy egy igazi badass kemény csaj lesz belőle, hiszen az alap meg van hozzá és rengeteg megpróbáltatáson ment keresztül, de sokszor csak panaszkodott, főleg Jack miatt. Aláírom néha én is jól megütöttem volna, vagy az arcába ordítottam volna, hogy mégis miért nem képes végig hallgatni az egészet. 
           Jackson okos, erős, bátor, hihetetlenül komisz és persze piszok jól néz ki, de az együttérzés és az empátia fogalma nem szerepel a szótárában. Egy szóval adott egy tipikus rossz fiú. Emellett eléggé kiismerhetetlen számomra, nem tudtam rajta kiigazodni. Sokszor random besértődött, vagy éppen olyan kedve volt, hogy leordítsa mások fejét. Megóvja Eviet, viszont folyton megemlíti neki, hogy milyen haszontalan is természetesen. Sötét múltja van és ezért olyan durva, nyers. Meg mindig meg van áldva Evie előítéleteivel, hogy mennyire felszínes pedig Evie szóba se hozta ezeket és nem is gondolt ilyen pitiáner dolgokra, hiszen ettől sokkalta nagyobb problémával kellett szembenézniük.  
Jackson 

        Itt is kezd kibontakozni egy szerelmi szál, ha egész pontos akarok lenni ez a se veled se nélküled fajta. Szerintem Evangelin számára Jack jelent egy biztos pontot és nem akar tőle elszakadni. Azt akarja, hogy a fiú védelmezze, mert gyengének érzi magát, pedig sokkal de sokkal több erő lakozik benne, mint azt ő gondolja. A regény végén már kezdi belátni ő is. 
"Nem volt senki, aki azt mondta volna nekem, hogy minden rendben lesz."
    A könyv nagyon érdekes volt. Az írónő beleépíti a tarot kártyát és annak lapjai megelevenednek a könyv lapjain. Eredeti ötlet és mindez beleépítve egy új világba a Villanás Után. Végig fenntartotta az érdeklődésemet, faltam az oldalakat. A szereplők belecsöppentek egy játék kellős közepébe, és meg kell tanulniuk játszani, ha túl akarják élni. Sok megpróbáltatáson mentek keresztül és ezek formálták őket. Nem olyan, mint akik régen volt a Villanás előtt. Megváltoztatta őket. Már nem mennek sokra a kedvességgel és a jóindulattal....A világ megváltozott és vele együtt ők is.  A szereplőket kedveltem és megpróbáltam a helyükbe képzelni magam ezért sem neheztelek rájuk, ami a viselkedésüket illeti néha. Emberből vannak ők is. Egyik napról a másikra megszűnt az addigi életük.

     Izgatottan várom a folytatást mert szerintem egy nagyon ütős könyvről van szó. (kábé a könyv felénél jártam, amikor elhatároztam, hogy megrendelem a következő részt is.)
Értékelés:5/5 tetszett a könyv, de nem lett kedvencem, viszont egy nagyon ütős első kötete egy sorozatnak. Ígéretesnek tűnik. 
Kedvenc szereplőm:  Még senki nem lett a kedvencem. Majd a folytatás után megírom ;)
Kedvenc idézetem: 
"– Tudhattam volna, hogy életben maradtál! 
Leszállt a motorról, majd nekidőlt. 
– Mégis miért, Evangeline? 
– A hüllők és a férgek egész jól megúszták – mondtam olyan hangon, mintha be lennék szívva."
Oldalszám: 478
Kiadó: Könyvmolyképző



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése